Ahad, 9 Ogos 2009

FMDC UTARA Gala Dinner 2009

E3801469554_8cf377030b_oe

Sabtu lepas (08.08.09) FMDC Utara telah menganjurkan FMDC UTARA Gala Dinner 2009 yg dikelolakan oleh Naza di Cinta Sayang Golf & Country Resort dekat Sungai Petani. Ramai jurugambar belah Utara yang hadir. Ramai sgt sampai tak larat nak disebutkan di sini. As a show of support and perasaan muhibah, aku and wife mai la dinner ni. Syok, ada cabutan bertuah, makan2, jumpa otai2 fotog belah utara, sembang2 dan banyak lagi!

huhuuh.. Aku juga menang satu t-shirt dalam cabutan bertuah. Kui2... Memang best gala dinner nih, dapat jumpa dan kenal ramai org, share ilmu pengetahuan, merapatkan silaturrahim dsbgnya. (eh, dah 2 kali aku ulang benda yang sama) kui kui kui...

Anyway, aku harap lepas ni akan ada lagi event camni. Tak la aku jadi macam katak bawah tempurung jer. Aktiviti camni aku suka sbb ia buka minda kepada benda baru, situasi baru, org baru, bla..bla.. bla... Thanks again to the organizer!


p/s
gambar kredit kepada Deelapena!


Pesanan penaja:

Sila kunjungi website rasmi saya sebagai jurugambar perkahwinan untuk melihat hasil kerja dan meminta sebut harga dari saya. Harga berpatutan dan still available sehingga hujung tahun ini!

1 ulasan:

  1. hoho!! gamba besh!! most ppl wear red tetapi ada 2 org wearing yellow/orange :P

    BalasPadam