Ahad, 24 Januari 2010

Basic Composition

Sabtu lepas, pi outing dgn geng Fotologi, Riesyam dan Haniff kat Beach Street Penang. Aku sampai lewat sket... heheehehe...

Tajuk outing kali ni ialah basic composition iaitu pattern, framing, leading line, texture dan ntah apa tah aku tak ingat... heheheh... mai lambat lagi... Kan terlepas apa tok guru nak ajar... Mentor kali ni ialah Bro Naza dari Fotologi.

Tips yg aku paling ingat ialah KEEP IT SIMPLE STUPID!

EIMG_1473e

EIMG_1415e

EIMG_1342e

EIMG_1482e


Banyak sampah jer aku capture aritu... Susah nak wat gambar sebenarnya, walaupon bunyi mcm senang jer. Tapi it's true. That why you pay top dollar for top rated photographer. You pay crap kalu, don't expect emas la in return. heheheh.. it's as simple as that.

Adeiii... Bila la aku nak jadi top rated photographer?

Sempena tahun baru ini, aku menawarkan free prewedding or post wedding portraiture session kepada first 5 couple yang amik pakej custom album aku. Of course, terms and condition apply. So, nak tau lebih lanjut, ask me for quotation!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan