Ahad, 22 Ogos 2010

Afrina In Black and White

Sebenarnya pagi sabtu semalam aku tadak kerja. Aku teringin nak capture something... subjek tadak.. Kemudian anak aku bangun.. hahahha... tetiba keluar idea dari kepala otak aku... Mangsa susah bangun! hehhehe...

Dah lama aku nak shoot gambar jenis ni. Main black n white, guna window light kat bilik tido aku yg mmg aku meleleh tgk tiap2 pagi.. the light is so soft dan masyukkkk... Tatahannnnn....

Baru semalam berkesempatan.

Sebab bilik aku agak gelap, mmg kena tarik ISO sampai 1600 utk capture gambaq ni. Banyak jugak la aku shoot... tp aku rasa macam ada benda kurang.. Dah nak abis shoot baru aku ingat...

Catchlight!!!

Lepas tu edit lebih kurang, so jadila gambar dibawah.

Tekan la butang like kalau suka... heheehehhee.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan