Isnin, 22 November 2010

Natasya dan Shukri

Arini memang penat. Nak jadi cerita, macam macam jadi masa shoot wedding couple nih...

1. Kesian kat couple nih, depa demam sampai kena pi cucuk doktor sehari sebelum kenduri. Masa kenduri pon demam lagi...

2. Ntah macam mana, aku sesat masa follow depa pi umah pengantin. Kereta aku kena blok dgn kereta lain, lepas kejar, depa dah hilang kat simpang mana ntah... Sian depa dan sian aku... mmg gelabah gila time tu. Tpn tak angkat (rupanya situ mmg line tak berapa clear), sib baik jupe org kg yg tau jalan ke rumah pengantin. Sampai2 depa dah bersanding dah...

Nasib baik pengantin dan family pengantin sporting... Terima kasih banyak2 la kat depa...

Anyway, more pic at my official wedding site...



1 ulasan:

  1. salam. Gambar dalam blog tuan cantik2 dan ada sentuhan seni. Saya ni pula baru nak berjinak dgn fotografi. Kalau tuan ada kelapangan boleh lawat blog saya http://abukhaulah65.wordpress.com/. Saya amat berharap komen dan pandangan tuan. jazakallahu khairan kathiran...

    BalasPadam