Sabtu, 10 Disember 2011

Edisi blog cepat...

Yer.. aku ada 2 website... satu utk suka suki dan satu utk bisness.... sekarang aku sibuk sangat sampai tak sempat update satu apa pong... jadi aku update satu dulu boleh? heheheee...

Nama pengantin Shopian Dan Zuraidah. Majlis kat Selama. Abg Ipar kepada Ayarx oren, fotographer kahwin aku dulu... ehehehee...

Rupanya Ayarx dan abg ipar dia buat kenduri serentak... Ayarx, Jurugambar dia ialah Nur Pesona dan 2nd shooter dia, Naza dari Fotologi (Naza shoot wedding aku dulu jugak). Dua2 jurugambar yg aku respek.... memang syok dpt tgk depa wat keje..

Anyway, sekeping ajer yer... sibuk2......


p/s

TQ kepada Ayarx kerana bagi peluang kpd aku shoot abg ipar dia dan bagi pinjam lense sigma 70-200 2.8 dia... heheheehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan