Isnin, 17 September 2012

Damai Laut Resort

Last cuti raya pi lepak2 kat Hotel Damai Laut Resort kat Lumut... Dapat pakej online yg boleh dikatakan agak murah jugak la... actually mmg nak pi bercuti memandangkan itu la cuti panjang terakhir utk tahun ni... (dah tadak cuti dah..) uhuhhuhuhu... Kesian aku.. pasni cuti tanpa gaji ja tinggai... Dah sampai, agak takjub jugak la... mmg jauh di pedalaman. Dah sampai2.. mak ai... bilik betui2 sebelah hutan... cuak gak... maklumla, 3 hari dua malam nak dok stu.. Apa pon, aku belasah sajaaaa.... Kemudahan hotel quite good.. staff mmg mesra dan banyak membantu. Scenary pon not bad. Cuma pantai dia ja agak fail pada pandangan aku... tak berapa best.. mmg tak leh compare dgn pulau perhentian... hahahhaha... Food utk sarapan agak banyak n variety. Makan malam buffet, sorang RM 58 tak silap aku. Nampak mmg best la, tp poket tak cukup dalam. Aku pegi makan kat Lumut jer. Cuma yg tak best tu, nak balik mmg agak scary, sbb mmg hotel jauh di pedalaman especially waktu malam.... Dia punya pool mmg menarik... so tak kesah sgt la tak dapat mandi laut... berendam dalam pool pon syiok dah... First day mandi pool tu, tetiba ada sekor biawak terjun dalam pool mandi sekali... ehhehe... abes lari bertempiaran org2 kat pool... Masa kami mandi, aku tgk biawak tu dok ada lagi kat stu... tp dah naik n dok atas batu tepi pool.. Aku n Afrina pi la tgk biawak tu dok sunbathing... hehehehe... biawak tu tak lari, walaupon kami agak dekat.. lepas dah tgk sampai bosan, kami blah la, sambung mandi manda... 2nd day pi tgk kat tempat biawak tu, biawak tu dah tadak dah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan