Ahad, 27 September 2015

Pakej Bajet RM 550





Di sebabkan selalu dapat pertanyaan pasal pakej, tanya kemudian terus sepi... Biasala pengantin tgh compare price, compare itu, compare ini, tgk budget sendiri... Cuma saya mintak jgn pi canang pakej ni dekat fotog lain. Ni pakej hilang akal.

Dengan pengalaman dan kelengkapan saya, pakej ni mmg teramat murah lagi amat berbaloi. Untuk couple yang amik pakej ni, untung la. Untuk saya, cukup la lepas kos operasi dgn sikit habuan penat lelah. Nak murah lagi pi tempat lain. Saya meniaga, bukan buat kerja amal. Walau pon begitu, saya faham ada couple yang nak gambar yang cantik, ada la album lebih kurang tp budget tak berapa nak ada. So saya buat la pakej ni.

Pakej Bajet
  
Untuk Majlis Sanding atau Bertandang Sahaja

1 soft cover fotobook 6 inci X 6 inci (40 mukasurat)
Semua gambar dalam bentuk jpeg (unedit)
Free Outdoor pada hari majlis (bergantung kepada keadaan cuaca)
* Liputan bermula dari jam 12 tgh
* Deposit RM300
* Album siap dalam tempoh 6 minggu dari tarikh majlis (sebarang kelewatan akan diberitahu kemudian)
* Susun atur dan rekabentuk album tidak boleh diubah dan tidak akan diberikan
* Harga tidak termasuk kos pengangkutan atau penginapan
* Bergantung kepada terma dan syarat


RM 550

Tiada ulasan:

Catat Ulasan