Isnin, 27 Jun 2016

Brexit

Haritu dunia emas sibuk bising pasal Brexit. Orang yang tak pernah amik tau pon tetiba interested. Banyak yang mula bertanya. Tp jawapan yang biasa dengar ialah tak ada duit.💸💸💸

Sebenarnya kita memang tadak duit selagi tak simpan emas. Emas tu la duit sebenarnya. Yang kertas tu, sekadar berlagak macam duit. 😤

Takpa. Kita faham. Kertas tu masih laku. Jadi kumpul la kertas tu, tukar kepada emas. Baru rasa ada duit. Hehehhehe...😝

Tadak cara lain dah. Kena paksa kumpul. Nak tunggu ada duit memang sampai sudah la jawabnya. Last skali nganga... 😢

Masalahnya dunia tak tunggu kita. Dunia tak peduli pon apa nak jadi dengan kita. 😈

TAKE ACTION NOW. 😉

Paling koman, PM saya bertanya. Tanya la soalan dulu pasal emas ni. Saya bgtau apa yang saya tau. Sharing is caring. 👼

Bukan senang nak ubah persepsi. Bagi faham dulu. Kemudian, decide la sendiri. Saya boleh guide saja. 😊

Saya tak kaya pon kalau berjaya ajak orang simpan emas berkilo2... yang kaya orang yang simpan emas tu.  Komisen saya kecik ja tau... heehhehe..
Tapi ada ka yang nak simpan berkilo-kilo? 😅

Jadi nak bertanya tak payah segan, PM atau whattapps saya 012 7341693 📲

Mohd Fazry
PG00071694
Authorised Public Gold Dealer
Malay wedding photographer

Tiada ulasan:

Catat Ulasan