Isnin, 19 Januari 2009

Migrating

Goodbye Fotopages..... I will miss you so much....

Sedih gak fikirkan. Dekat 4 tahun dah aku guna fotopages... Easy to use dan paling penting, banyak memori aku diabadikan di situ... Koleksi gambar2 aku selama 4 tahun... Aku akan still maintain fotopages, sekadar tgk2 jer kot... almaklumla... banyak gambar2 aku kat stu... huhuhuhu memories... uhuhuhhuhu...

Well, kita perlu berubah, tahun baru dah. Dah 2009. Walaupon tak ada effect pon rasanya kat 'depa' kalau aku tak guna fotopages, tapi aku kena buat something. Walaupon kecil dan tak bermakna, tapi something. Dari dok geram, marah, tapi tak buat apa pon... Ni la rasanya sekecil benda yg boleh aku buat. Jgn minum coca cola lagi satu. Boikot barangan tertentu satu. Harap2 usaha-usaha kecil ini akan menjadi besar bila ramai dan istiqamah buat.

Kalau banyak duit, dermalah pada NSTP Fund for Gaza, no akaun Maybank 514105-320501. Atau paling mudah kalau ada Maybank2u, pegi jer website tu, ada iklan besar kat situ dan follow instructions. Tak susah nak membantu saudara agama kita di Palestin. Mau tak mau saja...