Selasa, 17 Februari 2009

BENGKEL FOTOGRAFI POTRET PERKAHWINAN, IBU & BAYI


Perghhhh.... Ramai gila yang mai.... Lebih 30 orang yg berminat atau dah jadi wedding fotog dtg... Bila ditanya2, ada jugak yang dah amik gambar wedding 2 tahun dah. Dahsyat.... Learning have no ending...


Sifu2 yang ajar aritu ialah of cause Adhadi dan Pevey. Sebab terlalu ramai, dibahagikan kepada 2 team, satu team adhadi, satu team Pevey. Kena bergelut jugak la nak dptkan shot... Tak banyak la shot best bole amik( ke aku yg tak reti amik shot best? ) tapi bole tgk cemana org lain amik shot depa.... Ada lagi fasie lain yang aku kategorikan sebagai otai dtg bagi tunjuk ajar. Yang menakutkan tu, aduhai... ramai jugak yg dtg bawak senjata berat masing2 terutama fasie... body mahai, lense mahai2, bersepah.... Takut aku... Ada sorang tu aku kira, more than 10K maybe or more 20K dok gayut2 kat badan dia... perghh.... Syg tak ingat nama dia... Sila join dunia fotografi jika berminat nak join aktiviti camnih..

Banyak tips dapat dan yg paling penting yang aku ingat ialah kene pastikan orang yg kita nak shoot tu comfortable. Fotography is a medium for communication, so communicate.. Cheeewah....
Ni la gegambo yg sempat diambil... the rest akan diupdate kemudian dalam slideshow.

1 ulasan:

  1. salam zaf
    amboi gerak langkah laju na harhi nih
    tu gambaq suebebeh
    hak gambaq Farah & baby tak dak ka
    ratarata gambaq depa ja no

    BalasPadam