Isnin, 20 Julai 2009

Tea Talk

Aku rasa aku tak pernah lagi join mana2 TT sebelum ni... huhuuhh... Macam best la jugak... Last saturday, FMDC Utara ada buat TT kat Juru Auto City, aku pon join la...
Ramai jugak yg datang, termasuk otai2 FMDC. Selain sembang2, kami buat la sedikit latihan berstrobist yg dikepalai oleh deelapena.. muahahhahaha....

Senang ja strobist nih... Basic dia pon senang nak paham. Yang susah tu cemana nak gunakan light tu nak dapatkan effect artistik yg kita nak... Kalau setakat nak iluminate subjek tu saja, senang jer. hehehe.... Tapi kot mana pon, kena praktis baru boleh master. Setakat dok tgk gambar org jer, tau teori tp tak praktis, susah la nak master. Kena praktis selalu. Jadi, bila aku nak praktis lagi ek? hehehe...

Mangsa strobist kali ni ialah Nur. Dia fotog jugak, jgn buat main.. Tq to Apit bagi kami shoot wife dia.

Free Image Hosting

Free Image Hosting

Free Image Hosting
Yer, aku tau, aku terpotong sket sendi dia dan semua gambar macam under sket... (aku dah post baru perasan cam under sket)... hahhahaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan