Isnin, 7 September 2009

Memain

Bulan puasa ni memang aktiviti mengambil gambar aku dah berkurang dengan drastik sekali... Nak pegi jejalan amik gambo, tak larat... hehehhee... Nak amik gambar kahwin, mana ada kenduri bulan2 posa nih...

Kesimpulan, dok umah ajerlah.... Gunakan sahaja apa yang ada....

Atirah pon dah boring bukan?

EIMG_6706e

Aku tak ingat mana aku tgk konsep nih, menarik, so aku pon tiru... Meniru pon belajar jugak... hehehehe... Pasni, tiru la aku pulak...

EIMG_6726e

Sila kunjungi website rasmi saya sebagai tukang ambil gambar untuk melihat hasil kerja dan meminta sebut harga dari saya. Harga berpatutan dan masih ada kekosongan hingga akhir tahun ini!

2 ulasan:

  1. Salam,

    Maaf mengganggu. Kami ada menyediakan perkhidmatan printing custom album pelbagai size, harga istimewa khas untuk photographer. sila email kami untuk makumat lanjut. msma@csp.com.my

    BalasPadam
  2. Aiseyman... Gambar no 2 tu, ada style la...

    BalasPadam