Isnin, 12 Oktober 2009

Kembali Buat Wedding

Dah 12 tgh malam dah ni masa aku mula taip post nih.. Badan masih sakit2 lagi... Semalam banyak aktiviti sgt. Pagi pi Ipoh shoot akad nikah kawan wifey, Shaha dan suami dia Azizul... Sorry Shaha, tak dapat stay lama lagi, ada urusan lain.. hehhehe...

Lepas shoot, bergegas pulak pi Naza hotel Penang untuk dinner raya FMDC Utara. Sampai sana dekat kui 6 ptg.. Letih bangat... Nasib baik kami decide nak tido hotel jer...

Kami check out kui 12 tgh hari hari Ahad. Sampai umah aku tak ingat kui berapa, tapi mmg rasa flat. Dalam dok punggah2 barang tu, baru aku ternampak.

Ya Allah.... Tayar kereta aku pecah! Bila pecah pon aku tak perasan. Nasib baik kami selamat tak jadi apa2. Alhamdulillah la.. Kalau tidak tak tau la...

Yg pasti, isnin aku tak pi keja... uhuhuhuuhhuhuhu...

Anyway ni sedikit gambar dari majlis akad nikah Shaha & Azizul. Untuk lebih banyak gambar, sila ke website rasmi saya sebagai tukang ambil gambar kahwin. Booking still open untuk majlis akhir tahun tapi siapa cepat, dia dapat. hehehe...

EIMG_7696e

Tiada ulasan:

Catat Ulasan