Rabu, 13 April 2011

Main2 warna

Lama rasanya tak update blog nih.. dan lama sangat rasanya aku tak main2 dgn kaler tone.. dalam kesibukan setiap hari...

Kekadang aku pikir gak, benda apa la yg aku sibuk sangat... anyway, itu lain cerita.. hehehhe...

enjoy the pic and kaler...



Susah benar nak amik gambar budak kecik sebenarnya... Afrina ni laju dan tak reti duduk diam.. dalam banyak keping ambil, sikit ja yang menjadi.. yang lain tu blur la, tak elok la , apala... Tp yg menjadi, ekspressi muka mmg priceless... tak puas tgk hari2... hehehehe..

Gambar diambil guna lens 50 mm 1.8. Setting tak ingat tp aperture besar, f2.2.



Kalau ada yang perasan, gambar bawah ni aku suka (side lighting) cahaya petang tu jatuh dekat muka afrina. lovely light...



p/s
Bagi yang masih mencari jurugambar kahwin, bolehlah lawati website ini.... Saya masih free sepanjang tahun....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan