Jumaat, 12 Ogos 2011

Atirah si bibik



Gambar ini diambil guna Canon 40D dgn lense 50mm 1.8. Setting aperture 2.2, shutter speed 80 dan ISO 400. Guna spot metering. Sumber cahaya ialah window light, salah satu sumber cahaya kegemaran aku. Editing sedikit menggunakan freeware GIMP. Sekian penerangan yg agak skema dari aku.. hehehee...

Atirah ni anak menakan belah bini aku. Kami suka sakat dia dgn panggil bibik sampai Afrina pon panggil dia bibik... hehehehee...

Post pagi2 ni kerana aku tak pi keja arini. Yer. Aku ponteng a.k.a emergency leave. Kenapa? Babysitter tetiba inform dia tak boleh jaga Afrina harini. Jemmm... dah la laptop tinggai kat opis.. Nak suh bini cuti, dia baru ja keje setelah setahun lebih jadi surirumah sepenuh masa... Keje pon tak sampai sebulan, kang kena terminate naya jaa...

Jadi aku la kena menjadi si bibik arini.. :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan